In die optiek kan ik een brief typen, met jouw naam erop, en deze dumpen.Kan dan; bij uitbreiding; iedereen die mij iets wil flikken ergens een brief met mijn naam halen en deze ergens met een hoop vuil dumpen?
We wijken af van het juridische aspect, maar hier zou ik stellen dat een 11 jarig kind als deel van zijn opvoeding zou moeten leren wat die moet bijhouden, wat best weggesmeten wordt, en in welke vuilbak zoiets moet. Enfin, waarom de kerstkaart de traditionele eind januari papierophaling gemist heeft, zal niemand nog weten na zoveel jaar. Er is zeker voldoende reden om in bezwaar te gaan, maar principieel volg ik de redenering van de GAS-ambtenaar dat ontvangen post de verantwoordelijkheid van de ontvanger is.@LeenW: inderdaad dat kan. maar is een minderjarige verantwoordelijk voor wat er later met een brief op zijn naam gebeurt? Moet ik alle kaartjes en tekeningen met naam van mijn dochtertje met hart en ziel bewaken zodat ze niet jaren later door iemand gesluikstort worden?
Goed idee; gaan we ook maar eens aanschaffen denk ik...brief omtrent bezwaar wordt morgen verzonden; bedankt voor de info iedereen!Zal mij nooit arriveren. Alle papieren waar maar een deel van een naam of streepjescode opstaat gaat hier de papierversnipperaar in, en dat al vele jaren. Ben al aan men 3de versnipperaar toe.. Kostprijs in Aldi of Lidl amper 25.00 €, veel mindert dan een GAS boete