Eind maart 2008 werd mijn keuken gerenoveerd.
Het opmeten en het tekenen van de bestelbon ging verbazend snel, maar daarna werd het fel wat minder.
De plaatsingsdatum werd uitgesteld omdat er een dubbele boeking gebeurd was en die andere klant voorrang kreeg.
De dienst na verkoop en de communicatie van deze firma is op zijn minst gezegd rampzalig.
Na de plaatsing bleken er een aantal kleine retouches nodig te zijn en ik heb de firma daarvan telefonisch op de hoogte gebracht.
Tot twee keer toe heb ik per e-mail ook het opmetingsplan van de keuken doorgestuurd met duidelijke aanwijzing van moet er nog moest gebeuren.
De factuur werd betaald, maar mét inhouding van een bedrag van 800 Euro en mét vermelding dat dit bedrag voldaan zou worden bij finalisatie van de keuken.
De firma is in West-Vlaanderen gevestigd en ik begrijp dat het niet loont om voor zulke kleinigheden speciaal naar Antwerpen te komen.
Eén jaar later is het echter nog steeds complete stilte en is er bijgevolg nog geen datum voor de herstellingen vastgelegd.
Wat raden jullie mij aan te doen?