Verhuurder weigert huurwaarborg terug te geven

KJ86

Re: Verhuurder weigert huurwaarborg terug te geven

#16 , 25 jan 2018 22:37

Landmeter moet zich houden aan de deontologie. Inbreuken kunnen bestraft worden met een levenslang verbod op uitoefening van het beroep.
De landmeter-expert handelt naar geweten en behoudt een absolute onafhankelijkheid, zonder aan enige druk of invloed toe te geven. Hij mag namelijk noch rechtstreeks noch onrechtstreeks persoonlijke belangen hebben in de oplossing van een geschil of de uitwerking van een opdracht.
Je mag er vanuit gaan dat een landmeter net zoals een politieagent zich onafhankelijk zal opstellen. Zoals je zelf weet, zijn er in beide functies, rotte appels.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
stevedeclerck
Topic Starter

#17 , 26 jan 2018 02:12

Dag Scorpioen,

Bedankt voor je bericht.
En KJ86, vooraleer je iemand beschuldigd, zorg dat je zeker bent van jezelf. Bij vertrek uit het pand was ik wel degelijk aanwezig op de plaatsbeschrijving, ben er gebleven en meegewerkt. Mijn advocaat had me gewoon aangeraden om ter plaatse niks te ondertekenen. Da's iets helemaal anders...

Reclame

Terug naar “Huren”