Heb een maand geleden bestelling geplaatst bij As adventure vooreen verlengkabel van een backup batterij om mee te nemen in de caravan. De winkelbediende vroeg me om onmiddellijk het ganse bedrag (29,99€) te betalen, ze zouden me verwitigen als de kabel ingekomen was. Heb hiervan een kassaticket ontvangen en betaald met bancontact. Na een maand had ik nog niets gehoord, heb hen gebeld en kreeg in de namiddag een mail waarop stond dat het hoofdkantoor de bestelling geannuleerd had, “Het bedrag dat u betaalt heeft hebben ze teruggestort via uw mastercard.Dit kan u terugvinden op uw maandelijkse afrekening.Dit hebben ze u laten weten via mail. (kan bij uw spam / ongewenste mails terecht gekomen zijn.)”
Ten eerste heb ik geen mastercard, hun mail zat ook niet bij de spam en op de rekening van mijn bankkaart is ook niks gestort. Nu is het dus mijn woord tegen het hunne. Ik vrees dat mijn 29€ gaan vliegen is (misschien hebben ze voor eindejaar een feestje gebouwd op het hoofdkantoor en heb ik onbewust gesponsord)
Iemand enig idee wat ik nu moet doen?