Hoi,
Ik heb op 6november een fitness abonnement afgesloten voor een duur van 12 maanden, op vrijdag 15december van de andere klanten te horen gekregen dat de fitness ging sluiten op 17december.
De uitbater was zelf niet aanwezig, ook niet op 16 december, en omdat ik 17 december moest werken heb ik de uitbater niet meer gezien.
Heb telefonisch contact gehad met hem, hij vertelde dat ik de resterende periode in een andere fitness kan vervolmaken.
Vandaag heeft hij me een mail gestuurd met ( privé ) reden van stopzetten activiteit.
Ik heb hem gevraagd of ik de 10 resterende maanden (350€) kon terugkrijgen , maar dit wil hij niet doen.
Ben vandaag naar de voorgestelde fitness geweest, en om mijn reeds betaalde termijn daar te kunnen vervolmaken dien ik nogmaals 12 maanden abonnement in deze fitness bij te nemen. Eerst 5 maanden gratis, dan 12 maanden betalend met daarna opnieuw 5 maanden gratis.
Zelf ben ik hier niet voor te vinden omdat ik dan minimaal 22 maanden gebonden ben aan deze nieuwe zaak.
Heeft er iemand raad over hoe ik dit best aanpak om het betaalde lidgeld kunnen terug te krijgen?
Dank bij voorbaat
Peter