nogmaals alimentatie

anouck
Topic Starter

nogmaals alimentatie

#1 , 21 feb 2009 14:22

pffff...mijn man en ik zitten namelijk al jaren opgescheept met een jaloerse ex...tot het ziekelijke toe!
sinds de geboorte van ons kind constant dreigingen(brieven) en rechtzaken over geld.
over dingen die totaal niet staan vermeld in eot.
eerste proces heeft ze verloren.
de rechter vond haar gedrag allesbehalve daar ze de kinderen erbij betrokken had, en ze nu niet meer komen naar hun vader.
sinds dat proces is ze nog meer gefrustreerd en heeft ze een nieuwe opgestart die gauw weer voorkomt..wéér over geld. over andere dingen, ook weer dingen die niet vermeld staan in eot.
o.a. 2 beugels (nooit iets gevraagd en beugels zijn ondertss al gedaan)
er staat geen vermelding van deling van kosten in eot...er is bij de echtscheiding afgesproken geweest op aanraden van mijn man zijn advokaat meer onderhodsgeld te betalen zonder deling kosten.
maar...in het vonnis staat ook niet dat er geen kosten gedeeld hoeven te worden, er staat niets. enkel het verhoogd afgesproken bedrag en een verhoging aan 18 en 21 jaar.(dat is ondertss al gebeurd.) ze heeft mijn man wel laten weten dat ze hem NOOIT met rust zal laten!
wat staat er ons te wachten?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Juridisch actief: Nee

#2 , 23 feb 2009 15:49

Als jullie zonder reden worden lastiggevallen dan klacht wegens stalking indienen.

Ik vermoed dat er langs jullie kant een advocaat is ? - wel dan door uw advocaat een brief laten schrijven dat er enkel nog met hem contact mag opgenomen worden door haar advocaat gezien hij als jullie raadman in jullie plaats op zal treden.

anouck
Topic Starter

#3 , 23 feb 2009 20:03

ja hoor, we hebben een advokaat, zij niet meer, vorige keer verloren en te veel kosten gehad zeker.
alle brieven zijn doorgegeven aan advokaat en die zal ze op zijn beurt wel doorgeven aan het vredegerecht.
maar die miserie komt echt mijn strot uit!
puur uit jaloezie, triestig!
ze heeft nochtans ook al jaren een relatie en zit er warmptjes bij.
nu gaat het om jaren lang medische kosten, dat ligt gevoeliger liet onze advokaat al weten. mijn man betaald een hoge alimentatie .

Reclame

anouck
Topic Starter

#4 , 13 mar 2009 09:10

gisteren is het voorgekomen en nu is het 14 dagen of 3 weken wachten op een uitspraak.
er is bij de opstelling van het eot afgesproken geweest geen deling van kosten maar een hogere alimentatie te betalen, nu er kosten komen moet plots alles gedeeld worden. terwijl ze wel jaren genoten heeft van die hogere alimentatie.
en toch kan het nog alle kanten uit volgens advokaat.
alle brieven die wij van haar gekregen hebben en alle antwoorden van mijn man zijn doorgegeven aan de vrederechter.
haar dreigingen staan dus zwart op wit...zou er daar rekeing mee gehouden worden of doen ze niet eens de moeite dit allemaal te lezen (een brief of 20 :shock: ).
onder dreigbrieven versta ik dat ze met duizende euro's rekeningen afkwam en wij 1 week de tijd hadden te betalen zoniet ...rechtzaak.

Terug naar “Echtscheiding”