de advocaat van de tegenpartij bij de vrederechter zei openlijk waar nog andere mensen bijstonden tegen mij dat ik de zaak zou verliezen net zoals bij mijn zoon , mag dat zomaar is dat geen schending van de privacy , mijn zoon heeft vroeger als 16 jarige een brommer opgedreven en melde aan de politie dat hij die stukken had aangekocht bij een bromfietshandelaar , de zaak is voor de rechtbank verschenen , en als ouder was ik verantwoordelijk en werd ik opgeroepen en de advocaat van de bromfietshandelaar was net dezelfde als de advocaat die nu bij een andere zaak betrokken is , namelijk ik ben voor de vrederechter gekomen wegens een geschil nu met mijn gebuur kwestie lozen afvalwater en nu treft het toch wel dat het net diezelfde advocaat is van de tegenpartij en dus van mijn buur , en ik vind dit niet deontologisch verantwoord dat de advocaat van mijn buur nu nog oude koeien ophaalt van een andere zaak
mag dat zomaar? natuurlijk probeert de advocaat van de tegenpartij mij hier te intimideren, maar ik vind dit niet kunnen
graag jullie mening hierover , ik verdedig mezelf zonder advocaat
dank