Neen, die manier belet niemand die -16 is om sigaretten uit de automaat te halen. Dat is dus niet in orde. Zoals hierboven gezegd: zorg dat iemand zijn leeftijd moet bewijzen adh van de electronische identiteitskaart.Is dit manier juist of helemaal klopt niet?
Ja denk dat niet zal lukken, wat kun je nu verdienen op tabakswaren. Er is heel veel controle op.Ik heb een idea. Is dit tegen wetgeving.
1- -16 jaar kind komt bij Mini market automaat
2- hij heeft 1 coca, 1 chips, 1 MARLBORO
3- hij drukt op het knop "ik wil betalen"
4- mijn algorithm nu vind dat hij wil rokwaren kopen dan mijn automaat zegt op het scherm "please wait. live video person will validate now with video conference, your leeftijd" ?
Is dit procedure correct? (iemand live van afstand maak video verbinding te bewijzen leeftijd -16 of 18 is?)
Wat voor nu heeft een automaat, als je er 24 op 24 iemand remote moet opzetten om eventueel te controleren? En hoe gaat deze controleren? Via video conference eens naar de ID kaart kijken? Hoe kan je puur op video controleren of die kaart wel echt is? Daarvoor moet je deze in je handen hebben.4- mijn algorithm nu vind dat hij wil rokwaren kopen dan mijn automaat zegt op het scherm "please wait. live video person will validate now with video conference, your leeftijd" ?
Ook real-time? Nog nooit van gehoord, om eerlijk te zijn. Onlangs een rekening geopend bij Rabobank, en daar moest ik gewoon een kopie van mijn ID-kaart opsturen. Ik vermoed dat zijn rijksregisternummer afchecken en als alle info op de ID kaart blijkt te kloppen, dat daarmee de kous af is.Er zijn wel degelijk diensten die dit soort identiteitscontrole vandaag al aanbieden om bijvoorbeeld een bankrekening te openen.