ik moest de woning in orde zetten betreffende de electriciteit. er komt een electricien die een bestek opmaakt om het in orde te zetten. gedurende een week werkt hij aan de electriciteit en laat dan een inspecteur komen. Bij het bezoek van de inspecteur, merkt deze dat er nog zeven overtredingen zijn. dus hij moet terugkomen. intussen heb ik wel de hele faktuur betaald van de werkman. maar het is wel ongehoord: deze professionnele moest maken dat het huis conform werd gezet en ik kan wel begrijpen dat er één of twee dingen ontbreken maar hier zijn er nog 7 gebreken dus die inspecteur moet nog terugkomen.
en die werkman zegt dus: ja ik ga moeten terugkomen maar er moet ook bijbetaald worden (???) ongeveer duizend euro. zonder te spreken van die inspecteur die moet terugkomen. de vraag is dus de volgende; is dit een normaal fenomeen?
want uiteindelijk maakt een professionele een bestek op voor het op norm zetten van de electrciteit: hij moet dus zijn verantwoordelijkheid nemen. het si te gemakkelijk dat ik door zijn onbekwaamheid moet opdraaien voor de bijkomende kosten
bedankt voor jullie hulp (wel een speciale vraag)

cathy