Als ik het goed begrijp is je aangetekende zending wel correct aangeboden bij de geadresseerde, maar nooit afgehaald.
Je kan alvast online met de tracking code de historiek reconstrueren.
Als je dan nog een schriftelijke bevestiging hebt dat Bpost de zending bij terugbezorging verloren heeft laten gaan, dan zou ik niet dadelijk problemen verwachten. Je kan aantonen dat je een brief gestuurd hebt en dat hij niet afgehaald is.
Er is een andere mogelijkheid, zelf meegemaakt.
Aangetekende zending, correct geadresseerd, maar verkeerdelijk bij mij (totaal andere straat, zelfde nummer...) aangeboden. Had ik het kaartje niet bij de juiste geadresseerde afgegeven, dan zaten we in het geval dat u bedoelt.
En dit scenario heb ik ook nog enkele keren elders meegemaakt, in de zin van een kaartje in de bus van een leegstaand appartement, bestemd voor iemand in een andere straat, maar ook zelfde huisnummer.
Allicht een probleem bij het sorteren?
Wat doe je daar dan mee?