mijn vriend en ik zijn uiteen maar wonen nog "samen" (hij slaapt hier niet altijd meer) met mijn twee kindjes tot en met 14 juni 2017 in ons gehuurd appartement die op onze naam allebei staat. Ik betaalde meestal de huur en de meeste rekeningen, hij moest enkel het waterverbruik betalen en ging voor de rest "bijspringen". Wat dus zelden gebeurde. Nu krijgt hij brieven van deurwaarders en aanmaningen van onbetaalde rekeningen.Hij moest 700+ euro aan de watergroep betalen en moest daarvoor voorkomen. Dus alle beloften dat elke maand die rekening was betaald... noppes! Hij heeft al heel wat meubels meegenomen als ik niet thuis was en ik ben nu nu ook mijn kostbaarste dingen ergens aan het opslaan. Mijn vraag nu: als hij zijn kledij en zijn ander persoonlijk gerief hier volledig weghaalt, kan hij zich dan uitschrijven en ontsnappen aan de nog komende huur? Kan ik al die maanden huur die ik betaald heb, voor de helft terug eisen? hij heeft gebouwd en kan nu in luxe gaan leven, ik mag weer opnieuw beginnen en ergens huren met mijn twee kindjes.