Geachte forumleden,
Begin December '08 tekende mijn echtgenote een offerte/bestelbon, voor de bestelling van een groot schuifraam en een gewoon raam.
De documenten vermelden de prijs van de ramen, plaatsingkosten, het feit dat er een voorschot moet gestort worden en verder nog een aantal details zoals het plaatsen van een dorpel en de glasnormen.
Door een aantal financiële tegenslagen wensen wij de bestelling echter te annuleren. Wij denk dat we hier recht op heb aangezien het voorschot nog niet werd betaald en aangezien er nog geen effectieve opmeting is geweest. Bovendien vermeldt het getekende document geen bestelvoorwaarden etc...
Volgens de fabrikant, dewelke wij telefonisch hebben ingelicht, moeten wij een schadevergoeding betalen.
Kan ik nog kostenloos de bestelling annuleren?
Kan men hier spreken over een bestelling?
Zoniet welke kosten kan ik verwachten?
Hoe moet ik zo'n annulatiebrief samenstellen? (iemand een vb)
Alvast bedankt.