mijn triestig verhaal
Hallo allemaal ,ik wil hier even mijn verhaal kwijt wat ik voor het moment als man meemaak.
Wat ik hier zal neer plaatsen is geen fictie maar de werkelijkheid.
Laat ik maar beginnen ik zal het wat in korten om geen 20 bladzijden te hebben.
Ik ben 5 jaar getrouw maar in die 5 jaar is er al telkens iets geweest en ik ga wat dingen opsommen die mijn vrouw dus doet.
Mijn vrouw lijd aan een storing volgens mij en is ook al 2x binnen gevoerd met de 900
ze heeft ook afspraken met psycholoog en psychiaters (
voor mijn eigen bescherming heeft ook al mijn oudere zoon eens blijven slapen ,maar niets houd haar tegen.
ze slaat dingen stuk , kapstok in mijn hand , ze zou haar zelf pijn doen en bv op mij steken , ze is ook al binnen gevoerd met pillen , ze zet haar eigen verdwijning op zodat er hier een huis zoekings bevel heeft plaats gevonden .
van de morgen nog mijn vest stuk gemaakt , weer doktors attest enz enz .
heeft mijn vrouw borderline , wat ik wel wenst te zeggen ik heb de scheiding aangevraagd in kortgeding .
van begin december tot nu als de politie hier al geen 50 x heeft gestaan is dat nog niets.
ik ben op en einde raad , de neer legging van mijn advocaat is nu dinsdag gebeurt.
Ik woon in een huur huis waar ik alle huur betaal electriek ,water enz , contract spreekt op alle bij en ik wens haar uit mn leven , want ze heeft me bijna al gewurgd het gaat van kwaad naar erger ,ik zelf durf niets terug te doen omdat ik niet naar de gevangenis wil ,
ik vraag aan de meer ervaren mensen wat er nu gaat gebeuren en hoe dit zal aflopen , ik ben in het verleden ook al gestalkt geweest door deze vrouw en ze is tot alles in staat .
alvast bedankt voor jullie hulp