persoonlijke borgstelling

denlowie
Juridisch actief: Nee

Re: persoonlijke borgstelling

#16 , 26 nov 2016 20:12

Je heeft tot op zekere hoogte gelijk, maar je heeft wel je 100% borg gesteld mat al je bezittingen voor een vennootschap, dus volgens u is je handtekening niks waard dan, het is dan een lol als je iets tekent ?
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
yenso001
Topic Starter

#17 , 26 nov 2016 22:50

Dit was een constructie van de bank zelf waarbij mij gegarandeerd werd dat het enkel om een formaliteit betrof aangezien er ook de garantie van het waarborgfonds was. Waarborgfonds in de tijd dik betaald voor het dossier en wat blijkt achteraf , waarborgfonds is van diezelfde bank en kwam alleen maar de eerste 5 jaar tussen. Tevens keurt de bank de verkoop van het vastgoed goed voor 220d€ onder de door hun geschatte waarde? Toch allemaal heel merkwaardig vind ik. Zeker als je weet dat de verkoop in eerste instantie rechtstreeks geregeld was zonder enige verkoops bekendmaking

denlowie

#18 , 27 nov 2016 10:20

Dit was een constructie van de bank zelf waarbij mij gegarandeerd werd dat het enkel om een formaliteit betrof
Heb je daar bewijzen van op papier ???

U zelf borg stellen voor een bedrijf die niet van u is , is maar een formaliteit, kom zeg, een beetje serieus blijven hé .

Weet je dat de overgrote meerderheid van de mensen zich zelf geen borg stellen voor hun eigen kinderen en u deed dat voor vreemden, daar zal wel een prijskaartje aan gehangen hebben.??

Wat ik me ook afvraag als er geleend is met staatswaarborg waarom moet u dan nog borg staan, die zaak is niet koosjer!
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Reclame

Terug naar “Vennootschappen & Verenigingen”