Uit huis laten plaatsen

pjotertje
Topic Starter

Uit huis laten plaatsen

#1 , 26 nov 2016 00:06

Hallo
Ik heb een vraag en hoop dat er hier iemand mij kan helpen
Ik heb meerdere kinderen en de oudste van nu 17 is van een andere vader
Nu is het zo dat ze mij al jaren onder druk zet,dreigt,zelfs vroeger vaak heeft geslagen,de andere kinderen onder druk zet,heel het gezin beïnvloed,liegt,mij en mijn echtgenoot uit elkaar probeert te halen al jaren,maar vooral het mij onder druk zetten met dreigementen kwa mijn echtgenoot waar ik al 16 jaar mee samen ben en het dreigen de andere kinderen weg te halen doet het hem
Ik doe alles voor ze wat ze wilt omdat ik erg van mijn gezin hou en zeker ook van mijn echtgenoot maar het houd op en zeker als je keer op keer erachter komt dat ze bv met dingen waar ze mij mee onder druk zet toch doet
We hebben toen het echt niet meer ging kwa slaan en al die dingen naar mij toe hulp ingeschakeld maar zei kwam ermee weg en ik was de boosdoener samen met mijn man
Nu staat ze voor het tweede jaar onder toezicht door leugens maar ook de andere kinderen staan sinds begin mei dit jaar onder toezicht door leugens van een ander kind waarvan we vermoeden dat dat onder druk is van de oudste want ook daarmee dreigt ze
Ik weg dan zorg ik dan de andere ook weg gaan.Zo gebeurd er steeds meer dat haar criminele vader mij ineens zoekt en zegt ze had je beter later misbruiken en slaan en alles wat er toen gebeurd is dan bij hem weg te gaan
Geloof me we hebben jaren lang gevochten voor haar en als het van belang is kan ik dat nog wel uitleggen maar al die dreigementen van haar naar mij toe en het onder druk laten zetten word teveel en het gezin lijd eronder
Ook de scheldwoorden die ze uit en de kwetsbare dingen kunnen niet meer
Ik wil haar in een leefgroep laten plaatsen om de rust weer te vinden [ze word eind 08-2017] 18.
De kleinere pakken alles over en de jongste kindjes daar merk je alles erg aan dus druk,wild,de jongste wilt niet echt slapen meer en als de oudste thuis is is het 9,9 van de 10 keer ruzie boven
Ben het vechten beu maar wil ook de rest van het gezin niet verliezen en al helemaal mijn man niet maar het is ook te gek voor woorden dat ze mij zo onder haar duim heeft
Wat zijn de mogelijkheden,lopen de andere kinderen gevaar,wat kost mij dat of wie betaald dat,hoe kan ik dat aanpakken,....Dat zijn dingen die ik wil weten
Is er hier iemand die mij kan helpen en het juiste advies en de juiste informatie kan geven?
Het klinkt hard maar zo gaat het niet meer en als het van belang is zal ik alles schrijven
Alvast bedankt

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Juridisch actief: Nee

#2 , 26 nov 2016 21:24

Hebt u die gesprekken opgenomen. Of gewoon alles opnemen wat er gebeurd in de koop van een dag ...gedrag andere kinderen enz enz
Ga praten met de sociale dienst van de jeugdpolitie in uw zone en met vb het http://www.CAW.be in uw omgeving ( die vermoedelijk zullen doorverwijzen).
Is er door jeugdrechter een psycholoog aangesteld?

Reclame

Terug naar “Andere”