Ik heb, na niet afhalen van het eerste as een nieuwe, aangespatse, AS gedaan en een gewone brief. In de gewone brief staat vermelding naar de twee AS, zo kan ons niet verwijt worden dat wij geen moeite deden om de huurder iets te laten weten!Dan weet je dat de kans heel groot is dat er op eind van de huur problemen zullen zijn.Ja, maar de huurder kennende zal ze de afspraak eerst 5 keer verzetten, dus best AS toch nog sturen?
Zou geen AS meer sturen, als je toch binnen 2 weken op bezoek gaat, neem die niet verlengging mee in tweevoud en laat hun beiden tekenen.
Dan zal je al snel merken welk vlees je in de kuip hebt, ik vrees er voor dat ze gaan moeilijk doen.
Al die brieven werken bij sommige als een rode lap.
En wat doe ik als ze weigert te tekenen?
Wie stuurt nu twee AS voor hetzelfde, is zinloos en nutteloos. Wat belangrijk is heb je u beide huurders apart een AS gestuurd.
Is niet de eerste keer dat een vrederechter de opzeg nietig verklaart, omdat één van de partners geen opzeg had gekregen.
Er zit maar 1 persoon in het huisje, een alleenstaande dame, dus ik hoef maar 1 AS per keer te doen. In de opzegbrief en huurcontract staat ook dat als ze de opzeggingstermijn overschrijd, wij haar aansprakelijk kunnen stellen voor geleden schade (vb: moeten blijven huren in de huidige woonst,...)