Bij een schimmelinfectie is dit inderdaad de correcte behandelingswijze (los van welke vinger gebruikt wordt. Doet ook niet ter zake).Ik zal het even duidelijker verwoorden.
Mijn dochter zei dat meneer X zalf toebracht. Dit met de derde vinger en ook in haar gaatje.
Een infectie daar doet nu éénmaal pijn. Ook het aanbrengen van de zalf kan onaangenaam zijn. Maar tot nu toe hoor ik niets seksueels getint, hoor.Een kind van 3-4 jaar verzint dit niet. Dat ze dan pijn heeft gaat ze ook niet verzinnen.
Wat als de mama niet thuis is en de stiefpapa de kinderen in bed moet steken en het aanbrengen van de zal voor het slapengaan moet gebeuren? Sorry, hoor, maar dan zou een stiefpapa ook niet de poep van zijn stiefdochtertje mogen afkuisen, om zo maar iets te zeggen? Of zich niet in één kleedhokje met het stiefdochtertje omkleden als ze gaan zwemmen?Ten tweede. Een vreemde man dat respect heeft brengt geen zalf aan als 'vreemde' bij een dochter van iemand anders. En laat dit over aan de mama.
Schimmelinfectie, andere infectie, gewoon geirriteerde huid, etc... Ik kan tientallen redenen bedenken.Ten derde. Er moet eerst een reden zijn om zalf aan te brengen.
Zie mijn vorige antwoord. Soms moet er inderdaad wel zalf "erin" aangebracht worden, en neen, de stiefpapa is niet verplicht om u hiervan op de hoogte te stellen.Ten vierde. Zalf smeer je oppervlakkig en niet erin. Alleszins niet bij een kind. Tenzij er iets aan de hand en dan moet hij dit zeker niet doen en moest ik op de hoogte gesteld worden.
Ik spreek uit ervaring (ook papa van twee kindjes) dat dit soort zalf inderdaad vettig en plakkerig is.De substantie wat vaak aanwezig was leek op een héél vettig iets dat je niet kon wegwrijven of wassen. Dat moest er (figuurlijk) van af geschrobd worden.
Da's wel een héél gratuite veronderstelling! Da's zoals zeggen: als ik met mijn zoontje of dochtertje ga zwemmen en alleen met hen ben in een kleedhokje, dan KAN die situatie gebruikt worden om hen te verkrachten. Dit soort insinuaties slaat nergens op! Ik lees hier enkel dat er zalf op en in de geslachtsdelen van uw dochtertje zat, dat de stiefvader dit aangebracht heeft en dat dit wel wat pijn kan gedaan hebben. Eerlijk gezegd lees ik hier enkel dat de stiefpapa uw dochter behandeld heeft voor een ongemakt aan het geslachtsdeel.Dit kon gebruikt worden om de toegang te vergemakkelijken en eventuele zalf dat terug naar buiten kwam.
Wat werd exact verklaard door deze personen?Dit ook verklaard door twee medische personen.
Ik wil uw verhaal zeker niet in twijfel trekken, maar iemand botweg beschuldigen van verkrachting van een 4-jarige met deze "bewijslast"? U moet toch ook begrijpen dat iemand beschuldigen van de verkrachting van een 4-jarige, dat dit een ZEER zware beschildiging is! Hier wordt niet licht overgegaan. Een aanraking aan de geslachtsdelen (en ja, ook erin) met als doel zalf aan te brengen, ligt mijlenver van seksueel misbruik. Ik hoop dat u dit zelf toch ook beseft?