Het is zeker geen reclame. Ik weet zelfs niet of houten frames wel interessant zijn. Je moet het zelf ook in elkaar steken, eens geleverd. Maar ik wou weten of dat mag volgens Belgisch recht. Dat is alles.
Zo een 20 a' 25 jaar geleden heb ik me ook geinformeerd om ¨zulk een chalet in te voeren vanuit Rusland.
ik was ter plaatse in Moskou , het geleverd hout kwam echter van een paar duizend km verder.
Er stonden geen grote "chalets" tentoon , wel enkele tuinhuizen en binnen werden balken getoond waarmee de chalets werden opgetrokken .
Twee stuks , ieder van 60 m2 grondoppervlak , balken met een dikte van 15 'a 20 cm, wel balken die " scheuren " vertoonden , ramen en dakbedekking moest ik hier ter plaatse zelf voor zorgen; Kostprijs destijds , geleverd 100.000 frank of 2500 euro .Vele verschillende modellen waren te verkrijgen .Ik denk dat het leveren juridisch geen probleem is doch ik meen dat je zelf verantwoordelijk bent voor de plaats waar je bouwt .
Waarom je eens niet ter plaatse begeven ? Letland is een mooi land , niet ver weg.
Ik ga seffens eens die website bekijken en misschien kan een kennis (Let) me advies geven .
Succes alvast !