weigering betaling zwemles factuur door de vader

NOR
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

weigering betaling zwemles factuur door de vader

#1 , 27 sep 2016 16:18

in januari 2016 heb ik mijn ex man laten weten dat ik onze dochter heb ingeschreven in een zwemschool, na dat hij dat zelf heeft aangevraagd, zij stond heel die tijd op de wachtlijst, in september heeft de zwemschool laten weten dat zij met hun mag beginnen en dat zij op een zaterdag de zwemtest mocht komen doen, dat heb ik allemaal via whatsapp aan mijn ex laten weten , na haar zwemtest heb ik haar zelf naar zijn huis gebracht aangezien de zwemschool niet ver van zijn huis was, en dat hij geen moeite wouw doen om helemaal naar ginder te komen, na die test heb ik hem telefonisch gevraagd om de helft van de factuur te betalen , maar hij zei dat ik geen cent van hem zou krijgen . deze week heb ik de factuur gekregen , en ik heb dat naar hem doorgestuurd via e mailen, ik vroeg hem om de helft van de bedrag op mijn rekening te storten. 2 dagen later krijg ik van hem dat ik haar onmiddellijk moet uitschrijven van die les omdat ik zijn toestemming niet had aangevraagd, en dat hij niet akkoord is dat zijn dochter naar die les gaat. dat is eigenlijk de eerste keer dat ik hem vraag om iets te betalen voor onze dochter, volgens het vonnis van november 2015 moet haar kosten in twee gedeeld worden, in mei 2016 is de scheiding uitgesproken maar hij heeft heel dat periode niks voor haar betaald .wat de school kosten heeft hij nooit geen cent voor haar betaald , ik moest alles zelf betalen, wat moet ik doen?
graag jullie advies aub

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus

#2 , 27 sep 2016 17:24

Staat ergens op papier dat hij de zwemschool wilde?
In september in kennis gesteld wanneer - nu is het ook nog september?
Wanneer is het vonnis betekend?

NOR
Topic Starter

#3 , 27 sep 2016 17:35

1 september heb ik dat tegen hem gezegd, dat was telefonisch, en ook heb gevraagd of hij haar zou komen ophalen als ze klaar is met de zwemtest, omdat die op de dag van zijn omgangsweek was, op onze whatsapp berichtjes vroeg hij mij wnr ze klaar zou zijn met zwemmen,
er is wel een Vonnis van november 2015, en een andere Vonnis van mei 2016 waar onze scheiding uitgesproken is
er staat nergens op dat hij de zwemles wilde. we waren toen nog niet officiele gescheiden, toen hij mij vroeg om haar in de zwemschool inschrijf
Laatst gewijzigd door NOR op 27 sep 2016 17:41, 1 keer totaal gewijzigd.

Reclame

Franciscus

#4 , 27 sep 2016 17:40

En is het eindvonnis betekend?

NOR
Topic Starter

#5 , 27 sep 2016 17:42

ja, op 31 mei 2016

Franciscus

#6 , 27 sep 2016 17:53

Dan moet hij zich daar aan houden maar u ook.
U zal moeten bewijzen met alle middelen van recht, dat de zwemles toegestaan werd door de vader.

Terug naar “Echtscheiding”