in januari 2016 heb ik mijn ex man laten weten dat ik onze dochter heb ingeschreven in een zwemschool, na dat hij dat zelf heeft aangevraagd, zij stond heel die tijd op de wachtlijst, in september heeft de zwemschool laten weten dat zij met hun mag beginnen en dat zij op een zaterdag de zwemtest mocht komen doen, dat heb ik allemaal via whatsapp aan mijn ex laten weten , na haar zwemtest heb ik haar zelf naar zijn huis gebracht aangezien de zwemschool niet ver van zijn huis was, en dat hij geen moeite wouw doen om helemaal naar ginder te komen, na die test heb ik hem telefonisch gevraagd om de helft van de factuur te betalen , maar hij zei dat ik geen cent van hem zou krijgen . deze week heb ik de factuur gekregen , en ik heb dat naar hem doorgestuurd via e mailen, ik vroeg hem om de helft van de bedrag op mijn rekening te storten. 2 dagen later krijg ik van hem dat ik haar onmiddellijk moet uitschrijven van die les omdat ik zijn toestemming niet had aangevraagd, en dat hij niet akkoord is dat zijn dochter naar die les gaat. dat is eigenlijk de eerste keer dat ik hem vraag om iets te betalen voor onze dochter, volgens het vonnis van november 2015 moet haar kosten in twee gedeeld worden, in mei 2016 is de scheiding uitgesproken maar hij heeft heel dat periode niks voor haar betaald .wat de school kosten heeft hij nooit geen cent voor haar betaald , ik moest alles zelf betalen, wat moet ik doen?
graag jullie advies aub