mijn ex heeft op een vrijdag rond 23 u laten weten dat hij onze dochter niet kan komen ophalen op zaterdag om 10 u, heb duidelijk gezegd dat ik na 10 u niet thuis zal zijn, heb nadien niks van hem gehoord tot zaterdag 23:30u dat hij haar wil komen ophalen zondag om 11u, heb gezegd dat het niet kan .
zondag kwam hij bij mij aanbellen ,heb de voordeur niet open gedaan ,na 5 min hoorde ik iemand bij mij kei hard kloppen, het was precies of hij mijn deur wouw forceren, ik was heel erg bang ;na dat hij weg ging heb ik de politie gebeld en een aangifte tegen hem gedaan. nu heeft hij aangifte tegen mij gedaan " Het niet naleven van het omgangsrecht" en ik moet naar de politie kantoor voor verhoor.
hij heeft haar heel de vakantie op zondag komen ophalen, daarna dacht ik nee dat kan gewoon niet of jij komt zaterdag om 10 u of niet.
wat moet ik of wat had ik eigenlijk moeten doen , hij respecteert de omgangsregeling helemaal niet!! en nu zegt hij dat hij tot het huis is gekomen en hij mocht zijn dochter niet zien !!!