Buddy voor huurder...

Gebruiker21
Juridisch actief: Nee

Re: Buddy voor huurder...

#16 , 09 sep 2016 14:06

Amen... ;-)
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
sloeberken

#17 , 09 sep 2016 14:13

De vraag van TS bestaat er een sociale dienst, nee. Enkel een rechter kan begeleiding opleggen.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

KJ86

#18 , 09 sep 2016 22:26

Uiteraard verzorgt de huurder zijn woning niet, smart sukkelt al een paar maanden met deze huurder.
Als je het forum een beetje volgt, zou je dat weten.
Huurder heeft twee basisverplichtingen, huur betalen en de woning bewonen als een goed huisvader.
Deze alcoholverslaafde (zoals 99% van zijn collega's) doet dat spijtig genoeg niet.

Reclame

smart
Topic Starter

#19 , 10 sep 2016 07:19

Met wederzijdse toestemming een einde gesteld aan de huurovereenkomst.

Gebruiker21
Juridisch actief: Nee

#20 , 12 sep 2016 16:55

Uiteraard verzorgt de huurder zijn woning niet, smart sukkelt al een paar maanden met deze huurder.
Als je het forum een beetje volgt, zou je dat weten.
Niet iedereen heeft de tijd om alle andere topics die een TS opstart op te zoeken en proberen aan elkaar te linken... TS had die info beter van meet af aan meegegeven in dit draadje als het relevant was volgens hem.
Huurder heeft twee basisverplichtingen, huur betalen en de woning bewonen als een goed huisvader.
Deze alcoholverslaafde (zoals 99% van zijn collega's) doet dat spijtig genoeg niet.
Dan moet de TS reageren op het niet betalen van de huur / niet onderhouden van de woning. De achterliggende reden van deze dingen, daar heeft de TS geen zaken mee.

Maar bon, ondertussen is het probleem blijkbaar opgelost...
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Terug naar “Huren”