Zoals ik had vermeld in mijn vorig topic (
http://www.juridischforum.be/forum/view ... 80#p443280) ben ik niet van plan om belastingen te gaan betalen voor de Belgische staat terwijl ik in het leger zit in Turkije.
Ik ben momenteel in België bij mijn familie op vakantie en toen ik vorig jaar naar Turkije vertrok had ik mij volledig uitgeschreven van België(dus dat betekent dat ik geen inwoner meer ben van België maar als ik hier zou terug komen dat ik dan als toerist hier zou zijn, ook heb ik mijn Belgische nationaliteit afgegeven).
Nu begrijp ik nog steeds niet waarom ik belastingen aan de Belgische staat moet betalen terwijl de Belgische staat voor mij alles had opgelost voordat ik ging vertrekken, zoals ik eerder al zei: Ik ben nu geen inwoner meer van België, ik heb niks meer te maken met België, ik ben hier momenteel als toerist en ik vertrek volgende week terug naar Turkije voor mijn dienst.
Ik heb ook een telefoontje gekregen van de Turkse regering en van de vakbonden in Turkije en zij zeggen dat ik geen belastingen moet betalen aan België ongeacht de brieven waarin de Belgische staat mij dwingt om belastingen te betalen.
Waar kan ik een klacht indienen? Voordat ik naar Turkije vertrok zeiden mijn vroegere vakbonden uit België dat ze alles zouden regelen om misverstanden te voorkomen maar helaas is daar niks van gekomen