ik word wekelijks 347 euros betaald netto,dat is de normale procedure denk ik volgens de wet.
Wel laat ik hopen dat ze mij toch maar 47 euros afhouden per maand en geen 90.60 euros per maand,want ik dacht minder dan 1391 euros per maand dat dit enkel 47 euros maximum was?
ja lap kheb vandaag naar het interim bureel gebeld en ze gaan mij 148 euros op een maand afnemen hoe is dat nu mogelijk?
wat als ik morgen mijn job niet meer heb gaan ze dan mijn bankrekening ook nog blokkeren?
En uw voertuig in beslag leggen.
Uw boete dient u op tijd te betalen ...of u had een afbetalingsplan moeten vragen
Uw voertuig kan ook nog met beslag gelegd worden en verbeurd verklaard - uw rijbewijs ingehouden.
Ik heb zelfs al weet van geleasde voertuigen of gehuurde die worden ingehouden ( wel voor bepaalde misdrijven)
neen ik heb geen leasewagens en fortuinen op mijn rekening staan dus ik weet dat volgens de wet ze mijn rekening niet mogen blokkeren zelfs al heb ik geen job meer
Ik lees nu pas dat de wagen op naam van een firma stond .....was u daar zaakvoerder of werknemer want in dat laatste geval gaat de boete naar de firma en als die niet doorgeven aan u maar wel op formulier zetten....en u verhuisd ondertussen dan is er geen registratie van uw adres Nederland.
U zal dus ook gesignaleerd staan in het ANG of de politieregistratie
Kan dus nog dat u bij een controle wordt tegengehouden alsnog- nu als niet inwoner van België - ineens de volledige som moet betalen.
Zolang geen antwoord op die vragen is het voor ons onmogelijk om correcter te antwoorden.
Geachte het is zo het was een leasewagen maar ik heb de wagen allang niet meer (4 jaar geleden),ik heb nooit de boete in Nederland gekregen en de belastingen hebben mij gezegd dat ze daar 2 keer hebben opgestuurd maar ik heb echt niks ontvangen....waarom zou ik liegen?Er is nooit een deurwaarder geweest ,maar indien ik morgen geen job meer heb en bijna niks op mijn rekening staat wat kunnen ze doen met een beslag op mijn rekening?Ik moet toch huur,elektriek enz betalen en nog leven....ik heb gelezen met de nieuwe wet dat als je je boetes niet betaald ze loonbeslag nemen maar ik ben toch geen abdeslam of gangster....