Welke stappen zou je daar tegen willen nemen?Mijn Ex ziet momenteel af van zijn bezoekrecht. Kunnen daar juridische stappen tegen genomen worden of kan hij dit zo maar?
En van wie is dat recht eigenlijk?Zoals hierboven reeds aangehaald is het een RECHT en geen PLICHT!
Zoals hierboven reeds aangehaald is het een RECHT en geen PLICHT!
Van zowel de ouder als het kind, naar gelang de situatie.En van wie is dat recht eigenlijk? van de ouder of het kind?
In de beste omstandigheden dat van het kind!Wie zijn belang moet hier primeren?
De meest geslaagde strategie zou zijn dat onwil motivatie wordt.Van zowel de ouder als het kind, naar gelang de situatie.
Dat weet jij maar al te goed!![]()
Dat is wel de beste sinds lang. Raak is dieVan zowel de ouder als het kind, naar gelang de situatie.
Dat weet jij maar al te goed!![]()
In ieder geval is het de taak van de procureur dat gerechtelijke uitspraken na gekomen moeten worden omdat als dat niet gebeurd dit de openbare orde raakt en juist de procureur die daar voor moet over waken. De procureur moet de zwakste, het kind dus, bijstaan in zijn rechten. ... als ik nog lang doorga met mijn uitleg kom ik wel automatisch tot besluit dat scheiden verboden is voor ouders met in huis wonende kinderen ... en zeker in het geval als je niet overeenkomt
RR
"wanneer je verdrietig bent kijk dan opnieuw in je hart en zie dat je huilt om wat je vreugde schonk" Kahlil Gibran.