Schuld bewindvoerder

johanb1977
Topic Starter

Schuld bewindvoerder

#1 , 04 sep 2016 14:44

Ik heb een rusthuis.
Ik heb een bewoonster welke door omstandigheden met een bewindvoerderte maken heeft.
Sedert enkele maanden gaat dit slecht. Ondertussen meer dan 5000€ achterstand
Het is niet zo dat een rusthuis bakken vol geld verdient, iedereen heeft zijn geld nodig. Ik heb ondertussen meerdere aangetekende schrijvens gestuurd maar nooit werd de achterstand aangezuiverd Wat wel werd gedaan is dat de laatste facturen deels werden betaald . Ik weet via de dochter dat er geld is om de facturen te betalen.
Ik wens gewoon correct betaald te worden wat normaal is denk ik.
Kan ik hiervoor een incasso inschakelen, ik weet dat deze advocaat in meerdere rusthuizen waar hij bewindvoering doet in de miserie zit, het is niet dat de bewoners geen geld hebben maar meer door zijn nalatigheid. Hij is gewoon van slechte wil. Als ik bel naar de orde van advocaten ben ik precies de eerste en enigste die problemen heeft met deze persoon, alhoewel dit zeker niet zo is.

Raad deurwaarder of incasso, zo kan het echt niet verder.
Maandelijks een brief bij de factuur voor de achterstand, reeds een aangetekend schrijven gedaan maar veegt daar zijn voeten aan. Die indruk heb ik toch.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
sloeberken

#2 , 04 sep 2016 18:23

Raad deurwaarder of incasso, zo kan het echt niet verder.
Daar bereik je weinig mee, zonder vonnis kunnen die niemand tot betaling dwingen.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

Reclame

Terug naar “Krediet en Schuldbemiddeling”