comité Pzal wel ter plaatse gaan vermoedelijk met twee (hoofd)commissarissen - auditors.
Hoezo? Ondertussen heb ik het garantie geschil waar het over ging opgelost door het bedrag terug te storten en een overeenkomst te sluiten enkele dagen geleden.
Toch hebben ze mij doorgelicht aan de sociale inspectie die ik vandaag aan de deur gekregen heb. Ik mag niet vermelden dat ik maar "X maanden" garantie geef (op een betaalbewijs of factuur) omdat de wet zegt dat je altijd 2 jaar moet geven. Ik kreeg een waarschuwing en moet het in orde maken en daarna komt ze het terug controleren. De controleur was wel heel vriendelijk en liet uitschijnen dat er eigenlijk niet echt iets aan de hand was.
Feit dat ze mij op allerhande manieren blijkbaar willen het moeilijk maken. Ben ik toch wat van gedacht aan het veranderen om naar Comité P te stappen. Ik wil echter wel niet nog meer problemen dan dat ik al heb.
Kan ik problemen krijgen door hem aan te geven bij Comité P? Of kan die man nu nadat ik het bedrag van de herstellingen heb terugbetaald, terug moeilijk beginnen doen over de herstelling? Hij zegt nu achteraf wel dat het zijn iPhone is, verandert dit iets aan de zaak?
Alvast bedankt voor de hulp!