ontzet van burgerlijk recht

Mansour
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

ontzet van burgerlijk recht

#1 , 01 sep 2016 10:35

Ik ben veroordeeld geweest op 2013 en heb een ontzeg van burgerlijk recht gedurende 5 jaar (ontzet van burgerlijk recht ingevolge S.W.B. art 31. Heb intussen al mijn sttaf uitgedaan dat was 1 met uitstel en 1 efectief. Nu vraag ik mij af of ik recht heb om te trouwen met mijn toekomstige vrouw dat in marocco woont een en marrokaanse identiteit heeft ik heb de Belgische nationaliteit in België geboren 1974 heb een vaste voltijdse contract en een eigen eigendom waar ik woon. En wil mijn eerst in marocco trouwen dan haar naar België halen om hier officieel te trouwen met haar in België. Heeft hier iemand nuttige tips of rechtelijke kennis omtrent deze situatie waar ik wel of niet recht op heb. Ik zou het van harte appreciëren.

Mvg mansour

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105

#2 , 01 sep 2016 11:49

Waarom dat 3 keer posten op een paar dagen tijd. Je zal er daardoor niet sneller een antwoord op krijgen.

bosprocureur

#3 , 01 sep 2016 14:03

Zijn het wel serieuze posts?

Belgische nationaliteit, waarschijnlijk Marokkaanse afkomst (?), "kleine" crimineel, ontzet uit zijn rechten, import marokkaanse bruid voor huwelijk, eerst een keer in Marokko trouwen en dan in Belgie nog eens maar dan officieel....

Ik zal wel kwade reacties krijgen, maar de opeenstapeling van clichés lijkt mij wat te veel van het goede om nog geloofwaardig te zijn.

Reclame

Mansour
Topic Starter

#4 , 01 sep 2016 22:27

Het zijn serieuze posts. Kvraag gewoon wat mijn rechten zijn. Aangezien ik nu onzet ben van mijn burgelijke rechten.
Het wordt tijd voor mij om te trouwen en een gezin te stichten.

Mansour
Topic Starter

#5 , 01 sep 2016 22:32

Ik ben toch op het juiste adres hoop ik opjuridisch advies?

Franciscus

#6 , 01 sep 2016 22:36

Staat in die voorwaarden dat u niet mag trouwen?
Dus een Marokkaans huwelijk is dus volgens u geen echt huwelijk als ik uw post goed lees.
Edoch een echtgenote importeren uit Marokko is met de huidige wetgeving wel iets moeilijker.
Hier wonen toch ook veel huwbare Marokkaanse dames met Belgische nationaliteit?

Mansour
Topic Starter

#7 , 07 sep 2016 17:09

Danku voor u reactie.
Nee er staat niets van in de voorwaarden dat ik niet mag trouwen met mijn verloofde in marokko. En inderdaad er lopen hier genoeg marokaanse rond maar ik ben heel slecht in relatie s aangaan ben nohal schuchter en in marokko gaat dat makkelijker want daar wordt je gekoppeld döor kennis en hier niet. Kzal u vraag anders formuleren. Waarom trouw je niet van iemand van jou dorp laat ons zeggen in lier waarom moet je persé met iemand van poepkapelle zijn? Er lopen toch genoeg belgiesche huwbare mooie vrouwen in lier rond? Ik ben in de veertig nog nooit getrouwd en heb behoefte aan en gezzineke en een kindje dat ik nog kan zien opgroeien met dezelfde flamagante ins telling en liefde voor mijn vaderland België . Yeps inderdaad ben van marrokaanse origine maar maak je geen ilusies ik denk en adem Belgisch

Mansour
Topic Starter

#8 , 07 sep 2016 17:21

Waarom dat 3 keer posten op een paar dagen tijd. Je zal er daardoor niet sneller een antwoord op krijgen.
Ik ben hier nieuw op deze site. En geloof mij ik heb een zee van tijd en zeker niet ongeduldig zoals iemand het irriteert iemand zijn bericht 3 keer te zien omdat hij niet weet hoe het werkt op een site dat hij voor het eerste keer bezoekt

basejumper

#9 , 07 sep 2016 23:33

Uit zelfbeheersing groeit de Kracht.
Zelfkennis brengt ons tot Wijsheid.
Zelfvervolmaking leidt ons tot Schoonheid.

Terug naar “Huwelijk & Samenwoning”