adm boete

Jordy8
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

adm boete

#1 , 29 aug 2016 12:51

dag mensen

door ziekte werd ik ontslagen, huurwoning verkocht dan wordt het huren niet gemakkelijk,
welke eigenaar wil verhuren aan een werkloze!!!!!
ik heb een kleine chalet heb daar tijdelijk mijn adres geplaatst illegaal en een zwaar misdrijf
hoeveel eigenaars van een weekend verblijf wonen nu niet officieel in een stacaravan eo chalet ik gun deze mensen hun plezier
door een nalatigheid van de bank :evil: werd ik niet uit hun bestand geschrapt betreft borgsteller dus mij laten inschrijven bij BV vrienden kon ik niet
mensen die je wilde helpen moet je toch niet in de problemen brengen DEURWAARDER die aangesteld werd door de inspectie
zover is het nog niet gekomen hoor maar met een gerust gevoel slapen is onmogelijk
ik heb dan beroep gedaan op een ombudsdienst van de Vlaamse overheid veel hulp en medewerking heb ik niet gekregen
onze eerste kennismaking moest ik alles doorsturen zoals opzoeken naar een woning, inschrijvingen huisvestingsmaatschappijen enz
ik kreeg een mail dat ik niets meer moest doorsturen hij had voldoende bewijzen!!!!!
als je dan iets gevonden had van woonst dan vroegen ze je loonbrief kan je in mijn plaats voorstellen dit was echt frustrerend hoor
Ik werk nu deeltijds maak ook dit schept problemen bij verhuurders
omdat ik een tijdje niets meer hoorde mailde ik naar de ombudsman; hij antwoordde : ALS JE NIETS HOORT ZIJN ER GEEN INVORDERINGEN
Enkele dagen later kreeg ik een aangetekende brief van de deurwaarder ; ONMIDDELLIJK BETALEN 4000€
de ombudsman werd NIET op de hoogte gebracht door de inspectie :twisted: zij hebben macht en kunnen en mogen alles

de deurwaarder van de tegenpartij mailde mij ik had 2 mogelijkheden
1) rechtbank ( dit keurde ze af ik zou toch ongelijk krijgen van de rechter)
2), OCMW betreft afbetaling van 200€ p/m

Ik maakte een afspraak bij het OCMW hij stelde een brief op dat deze afbetaling onmogelijk is voor mij

Deze heb ik doorgestuurd maar de ombudsman van de Vlaamse overheid hij zou dan dit voorstel voorleggen aan die inspectie

3 maanden weer niets gehoord ,
stuurde hem dan een bericht wat ik toen kreeg was onredelijk en onmenselijk
Hij zei dat ik 3 maanden uitstel heb gekregen HIERVAN WERD IK NIET OP DE HOOGTE GEBRACHT
en dan zei hij ook nog : je hebt geen/ te weinig pogingen gedaan om die situatie ongedaan te maken
HIJ HAD VOLDOENDE BEWIJZEN EN GEGEVENS dit werd in zijn eerste mail gezegd

WAT MOET IK NOG DOEN?
je hoort van mensen zeggen als je een rechtstand hebt kan je een advocaat van je verzekering krijgen hahahah

DOOR DE BANK BEN IK IN DEZE ELLEDE TERECHT GEKOMEN BORGSTELLER
DIT IS EEN ANDER VERHAAL

GRAAG EEN OPLOSSING

JORDY

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
LeenW

#2 , 29 aug 2016 13:43

Gelieve de naam uit uw post te verwijderen, dat is tegen de forum regels. (en als u dan toch bezig bent, iets minder hoofdletters zouden het ook aangenamer maken)

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#3 , 29 aug 2016 16:14

Misschien hier en daar uw tekst een verduidelijken want ik begrijp het niet zo goed.

Reclame

basejumper

#4 , 31 aug 2016 09:46

post is inderdaad zeer onduidelijk. Voor zover ik het begrijp was u borgsteller in een leencontract en heeft een bank dus inderdaad die borgstelling ingeroepen zodat u een schuld van circa 4.000 € moet betalen.
Of die borgstelling door een "fout" van de bank niet was verwijderd moet nog blijken. Borgstellingen gelden voor de ganse duur van een leencontract. En borgstellingen kwijtschelden gebeurt enkel als hoofdschuldenaar ineens in een betere situatie zou komen dan bij het aangaan van leencontract.
Een verzekering algemene rechtsbijstand kan inderdaad aangesproken worden bij juridische geschillen. Maar ik vermoed dat u die niet heeft?
Uit zelfbeheersing groeit de Kracht.
Zelfkennis brengt ons tot Wijsheid.
Zelfvervolmaking leidt ons tot Schoonheid.

Terug naar “Krediet en Schuldbemiddeling”