Mankementen appartement

louiza
Topic Starter

Re: Mankementen appartement

#16 , 19 aug 2016 16:42

Mensen moet ik nieuwe ingebouwde kookpitten betalen of verhuurder?

En deuren en kozijnen/ramen die oud en verroest zijn?

Verder heeft verhuurder in het contract vermeld dat alles nieuw is? Wat moet ik daar nou mee?

Dank jullie wel
Life is a journey enjoy the ride.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Juridisch actief: Nee

#17 , 19 aug 2016 17:19

Is er een ingaande plaatsbeschrijving? Enkel in het contract vermelden dat alles in nieuwe staat is telt NIET als PB.
Stuur hem een AS en weerleg zijn bevindingen, of stap ermee naar de vrederechter.
Was jij er niet bij toen je het appartement in huur nam? Had je uw ogen dicht of een zeer donkere zonnebril op?

louiza
Topic Starter

#18 , 20 aug 2016 19:12

Nee geen plaatsbeschrijving.
Ik en mijn man hebben samen met verhuurder de appartement gezien.......de kookpitten van gasfornuis zitten helemaal vast verroest ...die moet gwn vernieuwd worden en die afzuigkap is geen gezicht dat die die dingen zo vast als steen zijn kon ik niet weten ,en verhuurder heeft zelf gezegd dat het een en ander nog gemaakt/hersteld moest worden en dat ie dat zou gaan doen ,nu 2 en half maand verder en hij heeft niks gedaan.

En dan dat gedoe van de mazouttank wat er even bij moest komen

Komt zijn afspraken niet na niks...smoesjes en leugens alleen!
Ik begrijp die mens niet ,iets zegt me gewoon dat het een huisjesmelker is thats it

Reclame

mava105
Juridisch actief: Nee

#19 , 20 aug 2016 19:45

.......de kookpitten van gasfornuis zitten helemaal vast verroest ...die moet gwn vernieuwd worden en die afzuigkap is geen gezicht dat die die dingen zo vast als steen zijn
Je hebt dat dan toch gezien, en toch heb je de huur gesloten zonder de beloftes van de verhuurder op papier te laten zetten.? Nu zit je ermee, en zal je naar de rechtbank moeten trekken om uw gelijk te halen. Laat het een les zijn voor een volgende inhuurname.

louiza
Topic Starter

#20 , 20 aug 2016 20:35

Ja dacht dat het wel even snel gemaakt zou kunnen worden of schoonmaken wist niet dat het zo oud is en vast is gaan zitten ,en wil dat best wel zelf doen .....maar als je alles bij elkaar gaat tellen wat er in het appartement nog gedaan moet worden tikt dan eindig wat door tot de 1000 of meer eur,zonder die mazouttank.
Dankjewel

sloeberken

#21 , 21 aug 2016 09:05

Stuur een AS naar u verhuurder met alle gebreken, en eis dat deze zo snel mogelijk hersteld worden.
Woning die je te huur stelt moet voldoen aan de vlaamse wooncode.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

Terug naar “Huren”