beetje off topic maar ... waarom geeft Belgacom opdracht om een gat in de gasleiding te maken ?
Proximus moet vaak straten open breken (zoals nu bij mij zijn ze bezig in 3 putten tegelijk omdat er ergens een storing op de lijn zit).
Ook in mijn geval is de koperkabel quasi onbereikbaar, dus moeten ze serieus graven.
Voor hetzelfde geld hebben ze hierdoor een gasleiding geraakt...
Ontopic: leuk is het inderdaad niet voor je huurders, maar ik dacht dat de wetgever ervan uit gaat dat je het moet oplossen (in dit geval Px) binnen een deftige tijdspanne (mag dus meerdere dagen zijn).
Eventueel kun je toch je goodwill tonen met bijvoorbeeld een waterkoker en elektrische kookplaat te lenen zolang dit gasprobleem er is?
Wassen kan men met koud water alvast.
Huurders kunnen hiervoor inderdaad hun verzekering aanspreken, in de hoop dat ze hiervoor verzekerd zijn.
Pas vanaf het een tijd zou aanslepen, zouden ze Proximus (al dan niet via jou als verhuurder) kunnen verantwoordelijk stellen.