nieuwe wagen

samdem
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

Re: nieuwe wagen

#16 , 11 aug 2016 16:48

dat is de vraag dan natuurlijk. is een contract nog nodig wanneer men erin kan vermelden zoals ze zelf willen en er zich niet aan hoeven te houden

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
LeenW

#17 , 11 aug 2016 16:57

dat is de vraag dan natuurlijk. is een contract nog nodig wanneer men erin kan vermelden zoals ze zelf willen en er zich niet aan hoeven te houden
Ze houden zich er wel aan, 32 km = 0 km praktisch gezien. Of gaat u ook klacht indienen dat de auto niet nieuw is omdat er al iemand van de garage al met zijn hand aan de klink is geweest om de deur te openen, vervolgens op de zetel is gaan zitten en zelfs uw nieuwe wagen al heeft gestart zodat ze hem een plaats in de zaak kunnen geven?

denlowie

#18 , 11 aug 2016 17:00

De verkoper weet nooit hoeveel km op de teler zal staan van een nieuwe wagen, als deze nog moet geleverd worden, er word ook altijd een proef rit gedaan.
als je naar deze 32 km kijkt wat een normale zaak is, dit noem ik nu echt muggen ziften !

Heb je ooit vroeger wel eens een nieuwe wagen gekocht ??
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Reclame

samdem
Topic Starter

#19 , 11 aug 2016 17:26

heb reeds eerder wagens gekocht zonder enig probleem en hadden ook km op staan. dan moeten ze de consument niet lokken met grote druk letters 0 km op hun reclame en contract maar nieuwe wagen met weinig kms op vermelden. Staat ook op het contract niet vermeld de wagen is niet aangeraakt. het natuurlijk muggen ziften be ik me volledig met bewust. maar wat zij omgekeerd doen met hun klanten noem ik schandalig. Wanneer u een wasmachine koopt die vermeld nieuw niet gebruikt. moet men er toch ook niet eerst 10 vuile wassen meedoen tot dat de modder in de filters zit om dan te zeggen voilà ze werkt.

jef007

#20 , 11 aug 2016 18:47

manmanman toch
echt niets anders te doen???

sloeberken

#21 , 11 aug 2016 20:01

Is het u veiligheid of die 32km die primeren.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

samdem
Topic Starter

#22 , 11 aug 2016 20:49

Laat het maar. Tuurlijk is de veiligheid belangrijkst. Gaat ook allemaal daar niet over.al stonden er 50 km op. Mijn vraag was is de 0 km hard te maken in de rechtbank. Op contract breuk of niet.

denlowie

#23 , 11 aug 2016 20:50

Neen geen enkel kans op slagen!
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

samdem
Topic Starter

#24 , 11 aug 2016 20:57

Dank u voor het duidelijk antwoord

jef007

#25 , 12 aug 2016 10:21

hoeveel benzine mag er in uw nieuwe wagen? leeg? vol? halfvol?

Terug naar “Consumenten Koop”