Wat is dan het probleem? Vraag hem dan een offerte voor wat je echt graag wil laten doen. Als deze nog te hoog is, vraag je nog een aparte offerte waar je weer één blok schrapt. Als dit bedrag nog te hoog is, laat je die éne blok er terug bij zetten en haal je er een andere uit, of je laat er twee blokken uithalen, etc... op den duur zal je wel kunnen inschatten hoeveel elk blok is.Echter weigert de leverancier dit te doen, ik kan enkel vragen om dingen te schrappen (zonder dat ik weet wat ze inhouden qua euros) en dan maakt hij een nieuwe.
Ook een mogelijkheidOf u zoekt een leverancier die niet zo belachelijk doet.
Tja... Dat is het probleem van vandaag de dag. Die komen ni meer buiten als het gene grote vis is. Kleine herstellingen doen ze niet graag.Of u zoekt een leverancier die niet zo belachelijk doet.
Dacht ik ook. Maar zelfs TA zegt dat dat wettelijk in orde is.Ook een mogelijkheidOf u zoekt een leverancier die niet zo belachelijk doet.. Moet een offerte trouwens niet een bepaald niveau van detail hebben? Ik dacht dat elk item op een offerte toch zijn eigen prijs moest hebben? Of is dit enkel verplicht bij facturen?
Beste,![]()
Klopt. Maar ik heb niet het gevoel dat ze dat willen doen. Ik heb nu een aangepaste gevraagd, maar of ze dat daarna nog eens gaan doen.... betwijfel ik ten zeerste.
Ze weten ook dat ik dat ga dien. .. En zo proberen eenheden vast te krijgen.
Maar mag dat? Zo een offerte opstellen?
Carrière gemist, gelet op uw steeds degelijk onderbouwde antwoordenBeste,
Neen. Uw vraag wordt eigenlijk al beantwoord in mijn profiel: Juridisch actief: Nee.
Mvg,
Van Camp