Ik stelde op 20/7 onlangs vast dat er met mijn Mastercard fraude werd gepleegd met een betaling in Dubai voor een bedrag van 4245,29 euro of 17.000 AE. De koop waar het over gaat heeft geen website dus het werd niet online gebruikt. Mijn Mastercard is nog steeds in mijn bezit. Ze werd onmiddellijk geblokkeerd. Bij navraag bij de bank blijkt ( het gaat om een Goldkaart) dat je een verzekering hebt hiervoor, maar Ag Insurance van Bnpparibas zegt dat je enkel maar verzekerd bent bij diefstal of verlies.
Atos zegt dat het bedrag van mijn rekening zal gaan en het tot 8 weken zal duren voor ik nog iets hoor, hoe kan ik nu bewijzen dat ik die aankoop niet heb gedaan vermits ze geen website hebben. Zij moeten dat bedrag toch kunnen blokkeren als het niet online werd aangekocht.
Het gaat om 'Sea of incense perfum Dubai', ik heb er een email naar gestuurd en wacht op een antwoord van deze zaak.
Chantal