eengezinswoning met vier personen

patrickdino
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

eengezinswoning met vier personen

#1 , 22 jul 2016 10:27

we hebben samen met onze zoon een huis aangekocht,en zijn vriendin komt ook bij ons wonen met adres bij ons nu hoorde ik zeggen als je twee brievenbussen plaatst met twee verschillende namen ( voor ieder kopel een brievenbus ) dat het voordeliger is voor de belastingen anders hebben we nadelen ook als ik en mijn vrouw op pensioen gaan achter drie jaar dat we minder inkomen krijgen.we weten niet goed waar we moeten zijn voor informatie kan u ons helpen.
vriendelijke groeten

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
asperger

#2 , 22 jul 2016 11:56

Aangezien het een eengezinswoning is zullen jullie steeds als één gezin worden beschouwd. Het aantal brievenbussen is van geen tel.
Enkel het domicilieadres en dat is in dit geval voor de 4 bewoners hetzelfde adres.
"Politici verkiezen echter liever de bedenkelijke heldenstatus van betweter te belichamen tegenover die van de minus habens." (Victor Dauginet in "Het belaste land", pagina 72)

mava105

#3 , 22 jul 2016 12:27

Belastingen houd geen rekening met het aantal brievenbussen om uw belasting te bepalen. Anders hing Vlaanderen overvol van brievenbussen.

Reclame

Terug naar “Belastingen, BTW & Accijnzen”