Als je een tijdje niet thuis bent, kun je dit op voorhand aangeven bij de post om het te laten doorsturen.
Betalen doe je ook op voorhand, of dit nu online of in het postkantoor gebeurd, is op voorhand.
Ja, dat weet ik wel, maar daarmee zijn uw facturen nog niet betaald. Als je dan geen internetconnectie ter beschikking hebt, is betalen via eBanking niet echt een optie...
Dan zou je al echt iemand anders moeten gaan vragen om de rekeningen effectief te betalen. Mijn inziens is het probleem niet het feit dat de factuur per mail komt, maar het feit dat de betalingstermijn zo kort is, en ze ook effectief na een paar dagen al een aanmaning sturen. Persoonlijk ken ik geen enkel bedrijf dat al na enkele dagen na de originele factuur uit te sturen, reeds de aanmaning uitstuurt. Zelfs de facturen waar ik het over had, die "onmiddellijk te betalen" zijn, kan ik rustig een week of twee laten liggen vooraleer te betalen, zonder een aanmaning te krijgen... Maar bon, in theorie heeft de crash wel het recht om een aanmaning te sturen de dag nadat de betalingstermijn (van twee dagen) overschreden is... Bizarre praktijken, maar in theorie dus toegestaan...