Beste,
We hadden een contract afgesloten om ons dak te laten vernieuwen.
Op de overeenkomst staat dat de opmeting gebeurt na ontvangst van het voorschot (20%), in overleg met een maximum van 4 maanden na ontvangst van het voorschot. Dit voorschot werd betaald op 03/03/16.
Sindsdien hebben we meermaals gebeld en gemaild met de aannemer om een afspraak voor de opmeting vast te leggen.
Op mails is 1x gereageerd met de melding dat het even druk was maar dat ze zo snel mogelijk iets gingen laten weten, op telefoons werd 1x opgenomen en toen is gezegd dat ons order 'op de stapel lag' maar dat ze iets gingen laten weten.
Ondertussen zijn de 4 maanden voorbij en is naar mijn mening het contract dan ook vervallen.
We hebben een mail gestuurd en gebeld om te melden dat we het contract niet wensen te verlengen en ons voorschot terug willen.
Noch op mails, noch op telefoons wordt nu gereageerd.
Wanneer mijn vriend onder een vals e-mailadres een mail stuurde om zogezegd een nieuwe offerte aan te vragen, kreeg hij de dag zelf wel nog antwoord. De aannemer leest dus wel zijn mails nog, hij antwoordt gewoon niet op de onze.
We willen gewoon ons geld terug, zodat we met een andere aannemer wel aan de slag kunnen.
Hoe gaan we hier best voor te werk?