zaakvoerder vertrekt zonder medeweten

MaLuK
Topic Starter

zaakvoerder vertrekt zonder medeweten

#1 , 06 jul 2016 15:02

Hallo allemaal,

We hadden een handelshuurovereenkomst ondertekend op 15/04/2016, de handelshuurkontrakten zijn nog niet geregistreerd.

Ik heb op 30/04/2016 een AS gestuurd en hem in gebreke gesteld wegens twee maanden huur achterstal, waarbij hij ook een AS en een SMS berichtje stuurt met vermelding dat hij niet langer de zaakvoerder is, maar iemand anders, en dat ik mij maar tot de nieuwe zaakvoerder moest richten.
Nu is de nieuwe zaakvoerdet bij mij komen aankloppen om de handelshuurovereenkomst te sluiten, hij liet verstaan, dat zolang de de ovreenkomst niet gesloten wordt, geen huur betaald wordt.
Wat zijn mijn opties.

PS: de handelshuurontract is voorzien van een clausule waarin de huurder verboden is om onder te verhuren of om het gehuurde goed over te dragen, gezien de verhuurder een gedeelte van het onroerend goed bewoont.

Dank bij voorbaat

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Juridisch actief: Nee

#2 , 06 jul 2016 15:27

Wie heeft de huur aangegaan de vennootschap ?
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

MaLuK
Topic Starter

#3 , 06 jul 2016 20:53

Ja denLowie een BVBA.

Reclame

denlowie
Juridisch actief: Nee

#4 , 07 jul 2016 07:44

Dan hoef je de bvba te hebben en niet de zaakvoerder
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

MaLuK
Topic Starter

#5 , 07 jul 2016 22:16

en wat kan ik doen?

Terug naar “Handelspraktijken”