Belofte maakt schuld, dus hier een update van mijn situatie.
Ik ben verhuisd in het weekend van 1 mei. De huurwaarborg teruggekregen, de sleutels afgegeven.
Mijn huisbaas was zo blij dat ik vertrokken was, want dan konden ze direct beginnen schilderen en verhuizen tegen de grote vakantie...
Inderdaad, de daaropvolgende week is het hele appartement geschilderd, de ramen aan de buitenkant eens goed 'aangepakt', alleen jammer dat ze er wel het bord 'te koop' laten ophangen hebben...
De site van het immokantoor, en op hebbes, staat ondertussen het appartement nog steeds te koop, MET nieuwe foto's van het nieuw geschilderde appartement...
Dus 'no way' dat hij mij er uit gezet heeft om er zelf in te komen wonen, maar om het gemakkellijker te verkopen.
Ik weet dat ik een jaar moet wachten vooraleer ik naar het vredegerecht kan stappen om schadevergoeding te vragen omdat hij er zelf niet komen in wonen is, maar zou ik met de bewijzen van de internetsite's, reclamekrantje van immokantoor (met datum in juni 2009 !) niet nu al naar het vredegerecht kunnen stappen ?
Kijk uit naar jullie comments !
groetjes en alvast bedankt