als 19 jarige student is het mooi meegenomen als je een centje kan verdienen door een vakantiejob te doen. April 2015 heb ik een week gewerkt in een schoonheidswinkel. Via het uitzendbureau Manpower was alles geregeld... dacht ik ... tot ik onlangs een belastingsbrief ontving waar instaat dat ik meer dan 200 euro moet betalen!!

ik heb dus al mijn documenten nogmaals nagekeken en ontdekte de fout op mijn uren fiche die ik ontving klopt alles er stond op dat ik bediende / student was ,maar tot mijn verbazing stond op mijn loonfiche bediende/ interim . Hierdoor heb ik dus ook extra centen ontvangen via 'vakantie attest ' of zo iets... Ik heb hierbij naar Manpower gebeld omdat ik graag zou hebben dat zij hun fout rechtzetten zodat ik dat ik de belastingen niet hoef te betalen maar dat konden zij niet....
Ik begrijp dat ik al geld heb ontvangen en dat ik de belastingen moet betalen maar ik zou toch op een of andere manier het verschil terugvorderen van Manpower want is hun fout ... Kan iemand mij helpen ??
alvast bedankt, ik hoop dat jullie mij misschien kunnen helpen :p