Nog in schuldbemiddeling na 12 jaar

nancy1976
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

Nog in schuldbemiddeling na 12 jaar

#1 , 21 jun 2016 10:10

ik ben al 12 jaar in schuldbemiddeling en er gebeurd maar niks.
er moet eigenlijk alleen nog door beide partijen zowel door mijn schuldbemiddelaar als mijn ex zijn schuldbemiddelaar een machtiging worden aangevraagd voor de vereffening en verdeling en de collectieve is voorbij.
Kan dat wel dat een collectieve schuldbemiddeling 12 jaar of langer duurt?
ik heb al van alles gedaan om dit toch weer in gang te krijgen maar ik krijg maar geen antwoord van mijn schuldbemiddelaar. ik heb ook al brieven geschreven naar de beslagrechter maar geen resultaat.
ik zit hier met mijn handen in mijn haar en ik ga er echt onderdoor.
ik heb dit alles niet gevraagd het is door mijn ex man dat ik ook in collectieve ben moeten gaan omdat hij niks betaalde en de schuldeisers uiteindelijk bij mij komen aankloppen.
ik heb 9 jaar in een scheiding gezeten dus u kan wel voorstellen dat mijn ex in die tijd veel schulden heeft gemaakt.
ik weet niet meer wat ik kan doen?
ik dacht dat er een maximum termijn op stond voor collectieve schuldbemiddeling. Kan ik dan ook schadevergoeding eisen omdat zij dit zo lang laten aanslepen.
ze zeggen dat collectieve schuldbemiddeling u minder zorgen doet maken, wel ik heb sindsdien meer zorgen.
mijn schuldbemiddelaar houdt mij van niks op de hoogte. ik weet ook niet hoeveel er al aan de schuldeisers werd betaald.
ik weet het allemaal niet meer.µ
kan er mij iemand raad geven of verder helpen?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie

#2 , 21 jun 2016 11:58

Zijn daar schulden van een faillissement bij ??

Zo ja, dan duur de CSR tot alle faillissement schulden zijn betaald.

Anders staat daar een limit op .
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

nancy1976
Topic Starter

#3 , 21 jun 2016 21:25

Neen zijn geen faillissement schulden bij

Reclame

Terug naar “Andere”