beslag woning

minion
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

beslag woning

#1 , 13 jun 2016 15:21

:cry: Hallo

Ik heb een Brief gehad Van de Bank dat ze 117000 Euro terug ijsen Van ons woning om dat we drie maand achterstaan en dat de beslag rechter langs komt wat doet een beslag rechter zoal? nu zijn wij aan het kijken om een huis te huren kan beslag rechter dan naar ons ander huis komen om beslag te leggen ? En moeten wo verder afbetalen Van ons huis als we al verhuist zijn wand de Bank verkoopt ons huis aan bedrag dat we nog verschuldigd zijn

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
wanton

#2 , 13 jun 2016 20:42

Indien u een achterstand heeft bij het terugbetalen van de lening, kan ( en zal) de bank uitvoering van de hypotheek vragen. Via de beslagrechter - die u vindt waar u woont - zal het huis verkocht worden. De bank ontvangt het bedrag dat u hen nog verschuldigd bent plus de gemaakte kosten. De rest is voor jullie.
Ik heb gisteren gezien , ik ken morgen!
Toet-anch-Amon

denlowie
Juridisch actief: Nee

#3 , 14 jun 2016 07:11

Let toch op daar zullen nog een pak kosten bij komen en weder belegging vergoeding, als de verkoop te weinig opbrengt voor de schuld en kosten zal je die dan ook daarna moeten betalen, zoek eventueel zelf een koper die misschien meer gaat geven dan op de openbare verkoop.
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Reclame

bosprocureur

#4 , 14 jun 2016 08:25

Inderdaad, een goede raad. Maar er is dus al onroerend beslag heb ik begrepen.

In hoever is de schuldeiser (als die nog alleen is als schuldeiser) verplicht op een onderhands bod in te gaan?

En wat als dit onderhands bod lager ligt dan de schuld, maar duidelijk hoger dan te verwachten is bij openbare verkoop?

Terug naar “Krediet en Schuldbemiddeling”