Kredietcontract 1998

Mni
Topic Starter

Kredietcontract 1998

#1 , 09 jun 2016 17:02

Als er iemand is die me meer raad zou kunnen geven. Alvastbedankt

Betreft autofinanciering aangegaan 03/1998.

Vandaag ontving ik van een incassobureau en niet de kredietgever een aangetekend schrijven , intentie tot overgaan loonsoverdracht, verstuurd
Naar mijn werkgever.
In meer dan 17 jaar tijd ontving ik niks van de kredietgever.
Ik zond meteen een verzet tot de loonoverdracht naar mijn werkgever.
Ik heb ook een afspraak gepland bij een advokaat.
Ik contacteerde het incassobureau dat me afblafte aan de telefoon dat ik zal betalen en er niks aan te doen was en over het feit dat de schuld wel eens verjaard zou kunnen zijn kreeg
Ik geen reactie op.

tevens een detail mijn naam op het kredietcontract is niet correct wat ik destijds meteen aankaartte maar dit is nooit aangepast bijgevolg heb ik op het contract een andere voornaam.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Juridisch actief: Nee

#2 , 09 jun 2016 22:28

Daar is al op geantwoord:
http://www.juridischforum.be/forum/view ... 13&t=69823

Maar was er nu een vonnis of niet?

Mni
Topic Starter

#3 , 09 jun 2016 22:35

Nee geen vonnis, moest dit er zijn veronderstel ik dat het makkelijker en sneller is om een beslag te laten doen door een deurwaarder en niet via zulks buro.
Ik vroeg aan de telefoon ook om een detailinfo van het saldo, waarop ik ook geen antwoord kreeg. Enkel roepend de wet zegt betalen we zullen zien wat uw werkgever zegt en ingehaakt. Mensonterend op zulke manier tewoord worden gestaan alsof je een crimineel bent.
Verzet is aangetekend reeds verstuurd naar mijn werkgeven en heb ook dinsdag een afspraak bij een advokaat.

Reclame

Terug naar “Krediet en Schuldbemiddeling”