Even kort schetsen...wij huren een huis sinds 01/01/2016
Het contract was een soort van renovatiecontract waarin de verhuurster beloofde enkele dringende zaken aan te pakken binnen de 2 maanden(cv,er was geen verwarming aanwezig, warm water douche/ badkamer, opstijgend vocht,enz...) in het contract die ik en mijn partner hebben ondertekend staat duidelijj vermeld dat indien na 2 maanden de werken niet waren uitgevoerd wij geen huur schuldig waren tot deze werken zijn uitgevoerd.nu zijn hebben wij ons aan het contract gehouden en ondertussen wel 6 maand zonder verwarming of warm water gezeten wij moesten gaan douchen op verplaatsing...nu is dit nog niet helemaal in orde. Nu het menens wordt draait ze alles om en komt ze op de proppen met het geregistreerd contract waar blijkbaar al haar verplichtingen en afspraken uit zijn verdwenen en die enkel is ondertekend door verhuurster en mijn partner, mijn handtekening staat er niet op.terwijl alle handtekeningen aanwezig zijn op de contracten met de afspraken en verplichtingen naar haar toe. Ook beweerd zij nu dat wij dus valsheid in geschrifte hebben gepleegd dus welk contract is nu geldig? wij hebben altijd voirt gegaan op het contract met alle handtekeningen en afspraken.in al haar brieven laat ze er wel netjes uit dat ze ons als gezin 6 maand zonder verwarming en was gelegenheid heeft gezet.om van het opstijgend vocht en lekke sanitair nog gezwegen.zijn alle contracten nu nietig? want wij hebben haar in maart in gebreke gesteld zoals het contract voorzag...een hele epistel waarvoor excuses...