mijn excuses....

octopus
Topic Starter

mijn excuses....

#1 , 27 mei 2016 07:46

Als ik bij mijn vorige vraag teveel aanhalingstekens heb gebruikt om nog geloofwaardig te zijn, dan wens ik me hiervoor te excuseren.

Toch vind ik dat jullie nogal kort door de bocht gaan. Ik dacht niet dat informatie inwinnen vooraleer een beslissing te nemen gelijkgesteld was aan fraude. We wonen momenteel 68 km van elkaar verwijderd! Ik heb tot nog toe, al zeg ik het zelf, een rimpelloos parcours afgelegd, tenzij een echtscheiding ook al als misdadig kan aanzien worden.

Een fair antwoord kreeg ik van sloeberken, waarvoor dank. Hiermee kan ik duidelijk inschatten wat de beste keuze is.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Gebruiker21
Juridisch actief: Nee

#2 , 27 mei 2016 10:34

Toch vind ik dat jullie nogal kort door de bocht gaan. Ik dacht niet dat informatie inwinnen vooraleer een beslissing te nemen gelijkgesteld was aan fraude.
Er is niet gezegd dat u nu al fraudeert, er werd gezegd dat u naar informatie vraagt die wijst op de intentie tot frauderen.

Geef toe: uw vraag werd gesteld vanuit het standpunt: hoe kan mijn partner haar volledige uitkering behouden, en toch met mij samenwonen.
We wonen momenteel 68 km van elkaar verwijderd!
Jullie kunnen beiden dichter bij elkaar gaan wonen.
Ik heb tot nog toe, al zeg ik het zelf, een rimpelloos parcours afgelegd, tenzij een echtscheiding ook al als misdadig kan aanzien worden.
Irrelevant. Niemand beweert dat u iets op uw kerfstok heeft.
Een fair antwoord kreeg ik van sloeberken, waarvoor dank. Hiermee kan ik duidelijk inschatten wat de beste keuze is.
Als u wenst dat uw partner haar uitkering behoudt, is apart wonen noodzakelijk. Als u zich beiden op hetzelfde adres laat domiciliëren, komt die info sowieso bij de RVA en zal de uitkering dalen. U op een ander adres domiciliëren dan waar u feitelijk woont, is domiciliefraude en dus verboden.
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

JPV
Juridisch actief: Ja

#3 , 27 mei 2016 10:55

en daarom werd die topic, net zoals deze topic, ook terecht gesloten.

Mocht u een andere mening toegedaan zijn en daarvoor argumenten hebben, kan u deze altijd naar mij toesturen.

Reclame

Terug naar “Huwelijk & Samenwoning”