LAT relatie/samenwonend??

Padeba
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

LAT relatie/samenwonend??

#1 , 25 mei 2016 21:32

Ik zal de situatie in het kort proberen uit te leggen:
Mijn vriend huurt een woning van zijn buurman, hij woont er dus vlak naast (HOB) waardoor de buurman veel in het oog heeft. Ik ben dagelijks bij mijn vriend om de dochter naar school te brengen en op te halen, ik doe wat in het huishouden, verzorg de dieren en doe de administratie van zijn bedrijf, ik kook en ik blijf dan meestal slapen. Het kan er dus wel op lijken dat ik daar woon maar mijn domicilie is bij iemand anders op een ander adres. Ik heb geen uitkering of wat dan ook. Op mijn adres heb ik gewoon mijn spullen staan, kleding en toiletspullen en een deel daarvan is uit gemak bij mijn vriend.
Nu zegt dus die buurman oftewel de huurbaas dat dit niet ok is, dat dat aangegeven moet worden, dat wij in fout zijn. Hij zegt dus in feite dat ik niet in de woning van mijn vriend mag zijn.

Is dit de waarheid?
Hoe is dit wettelijk geregeld?
Kan die buurman ervoor zorgen dat ik daar niet meer mag komen of daar minder mag komen en blijven?

Graag uw reacties.

Reclame

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding