Beste,
In september kocht ik een auto aan. Bij het naar huis rijden bemerkt ik een waarschuwingslampje. Ik stel de verkoper in kennis en breng de auto terug binnen. Wanneer ik hem ophaal blijkt het lampje nog steeds te branden. Ik breng hem terug voor de tweede keer. Ondertussen blijkt ook dat de ruit achteraan niet werkt en de motor af en toe stil valt.
Ik haal hem op en dien hem terug te brengen voor een derde keer want... het lampje BRAND NOG ALTIJD!!! De ruit is gerepareerd maar nu blijkt het slot van die deur niet meer te werken. Als ik hem aanspreek zegt hij: ik kan het probleem van het lampje niet verhelpen. Ik moet een fiche uittrekken of u moet het negeren. Ondertussen ligt een afdekkap gewoon in de koffer en is deze niet teruggeplaatst onze de motorkap. De motor zou gerepareerd zijn. Ik ga uiteraard niet akkoord en neem hem voorlopig mee (wij dienen op reis te vertrekken). Blijkt dat de motor wéér af en toe stilvalt.Ik breng hem nogmaals binnen.
Gisteren haal ik hem op... u raad het al, ik wil s avonds mijn dochter in de auto zetten en ... het slot blokkeert wederom.
Kortom de verkoper is mij grote blazen aan het wijsmaken, ik vermoed dat aan de motor ook niks gedaan zal zijn en ik een van de dagen nog wel eens stil zal vallen.
Wat kan ik doen?!!! Ik ben radeloos, wij hebben maar 1 euro en 3 kindjes. We kunnen die niet nog eens missen voor een paar dagen.
Graag jullie hulp!