Mogelijke botsing op parking

Sinlan
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

Mogelijke botsing op parking

#1 , 06 apr 2016 18:05

Beste

Ik weet niet goed wat ik moet doen. Ik ben niet 100 % zeker dat ik bij het uitrijden van een parking een auto niet licht heb geraakt. Vanuit mijn spiegel leek het alsof ik de auto raakte. Ik parkpilot heeft geen signaal gegeven, ik heb niets gehoord noch gevoeld. Ik ben uitgestapt en zag geen schade aan mijn eigen auto of aan de andere wagen. Mijn auto was vuil en er waren ook geen strepen op aan te merken. Een getuige die ik heb aangesproken zei me ook dat hij niets had gehoord of gezien. De eigenaar van de auto heb ik niet gevonden. Ik was van plan om naar de politie te stappen maar heb dit op aanraden van familie nog niet gedaan. Zij gaan ervan uit dat ik de auto niet geraakt heb. Maar ik voel me er toch niet goed bij. Welke stappen kan ik het best ondernemen of net niet?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mjers

#2 , 19 apr 2016 16:25

er is geen schade...

Gebruiker21
Juridisch actief: Nee

#3 , 19 apr 2016 16:46

Ik parkpilot heeft geen signaal gegeven
ik heb niets gehoord noch gevoeld.
Ik ben uitgestapt en zag geen schade aan mijn eigen auto of aan de andere wagen.
Mijn auto was vuil en er waren ook geen strepen op aan te merken
Een getuige die ik heb aangesproken zei me ook dat hij niets had gehoord of gezien.
Ik heb een sterk vermoeden dat u de auto gewoon niet geraakt hebt. Niets aan de hand, dus. Vanuit de wagen lijken bepaalde voorwerpen soms veel dichterbij dan ze in werkelijkheid zijn. Nog nooit voorgehad dat je bij het parkeren denkt wel héél dicht tegen die muur te staan, maar als je dan uitstapt, blijk je nog meer dan een halve meter over te hebben? Zal hier ook wel zoiets geweest zijn, denk ik...
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Reclame

Terug naar “Verkeersongevallen”