Ik had eerst geïnformeerd, algemeen naar '2 stacaravans met 3 slaapkamers' die op hun site te koop stonden, zonder te specifiëren welke precies;.
Toen ik langsging waren deze 2 er niet meer, maar wel een andere met ook 3 slaapkamers.
Als ik bevestigde dat ik hem wilde, zou de dame mij direct een verkoopsovereenkomst mailen die ik dan moest tekenen en terugsturen & de bankgegevens om voorschot te betalen.
In verdere mails wordt nooit een specifieke stacaravan genoemd.
Dan heb ik op zondag avond (na 5 telefoontjes en 2 mails van hen om te vragen of ik ze ging kopen) een korte mail gestuurd met enkel dit:
We gaan hem nemen!
mvg,
(mijn naam)
Maar hier is een hele week geen reactie op gekomen. Zondag erna heeft mevrouw me dan 10 keer gebeld op gsm (maar ik zat in werkvergadering en kon niet opnemen) en enkele mails gestuurd wanneer ik terug zou langskomen om verkoop te regelen.
Daarop heb ik dan gisteren namiddag laten weten dat ik de stacaravan toch niet ga kopen.
Eerst mailt ze terug: jammer, maar moest je je bedenken, dan is de caravan nog gewoon beschikbaar.
Vanmorgen terug enkele gemiste oproepen toen ik onderweg was naar werk. En even later een mail met:
We gaan hem nemen!

DIT IS EEN KOOPBEVESTIGING ?????????????