Dit is mijn eerste post dus als ik iets verkeerd doe tell me

Situatie:
Sinds 6 maart heb ik een nieuwe huisbaas tot op heden heb ik nog geen documenten getekend dat hij effectief mijn nieuwe huisbaas is.
Ik weet dit omdat ik goede verstandhouding had met mijn vorige huisbaas.
Na het tekenen van het compromis van de huisbazen hadden we eens contact met de vriendin van de nieuwe huisbaas en daar vertelde ze mij dat het de bedoeling is dat wij er uit gaan.
Ik heb een standaard 3-6-9 contract en woon hier al 4 jaar dus dit gaat niet zomaar ( ze komen er ook niet zelf in of geen grote verbouwingen)
Probleem:
Aangezien ik nog niet wettelijk weet dat hij mijn nieuwe huisbaas is heb ik ook geen adres of rekeningnummer
en kan ik mijn huur niet betalen, ik heb een e-mail adres gevraagd van mijn vorige huisbaas en een mail gestuurd en een sms op een nummer waar hij mij heeft contacteert.
Geen response tot vorige week ik contact heb gehad met de vriendin van de huisbaas en die wilt dat ik de huur voor deze maand cash betaal
ze vertelde mij dat ze nog geen rekening hebben geopend ?
Ik voel mij hier niet goed bij en weet niet goed hoe ik hier mee om moet gaan ik heb opzich geen probleem om dit 1 keer cash te doen maar ik heb enkel contact met de vriendin en heb nog geen enkel document gezien dat hij mijn nieuwe huisbaas
wat moet ik doen help !! ik wil betalen maar op een eerlijke manier