gezinssituatie

pretty
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

gezinssituatie

#1 , 03 apr 2016 09:38

hallo;
Ik zit met een probleem waar ik graag wat meer duidelijkheid in wil of wat ik hier aan kan doen.
Ik ben nu 2 jaar gehuwd en wij zijn een nieuw samengesteld gezin. Ik heb 3 kinderen mijn man heeft er 4.
Het gaat al een tijdje niet meer tussen ons en de ruzies worden steeds erger ik zou het liefst hebben dat de situatie veranderd en dat we harmonieus samenleven. Ikzelf heb mijn kinderen een normale opvoeding gegeven bij mijn man is dat heel vrije opvoeding.
3 jaar geleden heb ik mijn man leren kennen en dan is het allemaal vrij snel gegaan (een beetje te snel ) Hij heeft me al na 1 maand voorgesteld om bij hem te komen wonen en na 6 maand heeft hij mij ten huwelijk gevraagd. Ik heb toen voorgesteld om wat te wachten maar nee ik ging het hier super goe hebben en zou nooit meer wegwillen. Voor dat ik hier kom wonen hebben we aan zijn kinderen uitdrukkelijk gevraagd of zij daar een probleem mee hadden maar ze vonden het alle 4 oké dus heb ik de stap gezet en zijn we ondertussen 2 jaar gehuwd.
Het begon allemaal als we pas gehuwd waren zijn kinderen hadden er plots moeite mee en begonnen mij het vuur aan de schenen te leggen als vader werken was. Zijn kinderen kunnen niets verkeert doen en ik kreeg het deksel op mijn neus. Mijn man zit tevens nog in een vechtscheiding met zijn ex. vorig jaar september heeft zijn dochter en 1 van de zonen tegen hem getuigt in het voordeel van hun moeder hij was daar van geschrokken en sindsdien komt dochter en zoon niet meer. begin van dit jaar heeft z'n jongste zoon geen contact meer met moeder en zijn domicilie staat hier.
Sinds vorige zomer gaat onze relatie bergafwaarts. Ik heb ook mijn zorgen vooral financieel maar ik heb het in handen genomen en verder meegegaan waardoor het nu via een schuldbemiddelaar gaat .
met nieuwjaar heeft z'n dochter(15j ) een sms gestuurd waarin te lezen stond " papa ik mis je en wil terugkomen maar alleen als je pretty aan de deur zet. ik was erg geschrokken van dat bericht en vroeg aan mijn man wat hij ging antwoorden. Hij heeft toen gestuurd dat ik zijn vrouw ben en dat ze er zich moest bij neerleggen.
Ik krijg steeds verwijten dat het mijn fout is dat zij hier niet meer komen en dat ik de oorzaak ben van al de ruzie's kortom ik kan niks meer goe doen heb ook al 3x de politie gebeld om dat het zo heftig was en hij vrij agressief werd. Het pesten de verwijten mij voor blok zetten "want ik moet vertrekken " ik wordt er ziek van. Hij kan mij toch zomaar niet op straat zetten wij zijn getrouwd het is wel zijn huis en we zijn getrouwd met een huwelijkscontract. Ik wil graag praten maar hij wil niet meer praten .
Wat kan ik doen zodat ik niet op straat kom te staan ;ik heb er zelfs nog veel voor over om mijn huwelijk te redden..
Ik ga ook contact zoeken met de dochter en praten met haar zodat dat al stopt. Gisteren heeft hij nog tegen mij gezedt dat zijn dochter terug komt en ik moet maar vertrekken; ik ben geen vuilzak die je zomaar aan de deur zet.
Kan er iemand mij helpen wat zijn mijn rechten hoe pak ik dit het best aan, ben radeloos en wordt er ziek van .

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Mariette

#2 , 03 apr 2016 10:45

Waar wonen uw drie eigen kinderen? Wonen die bij U of heb je verblijfs co-ouderschap?

Reclame

Terug naar “Huwelijk & Samenwoning”